 |
|
 |
|
Admin
Administrator
Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Wto 1:39, 05 Wrz 2006 Temat postu: Regulamin Forum |
|
|
REGULAMIN FORUM
$1. Forum dyskusyjne R.O.D. „Sierosław 3” w Pokrzywnicy, to forum prywatne przeznaczone dla użytkowników działek z Rodzinnych Ogrodów Działkowych zrzeszonych w Polskim Związku Działkowców.
$2. FORUM służy do wymiany poglądów, opinii i doświadczeń na tematy związane z użytkowaniem działek w R.O.D. „Sierosław 3” w Pokrzywnicy, ogólnie pojętego życia ogrodowego, praw i obowiązków członków PZD, uprawy roślin, ich ochrony i innych związanych z ROD.
$3. Administrator strony nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za merytoryczną wartość i treść wypowiedzi uczestników FORUM.
Uczestnik „Forum R.O.D. SIEROSŁAW 3 w Pokrzywnicy” publikuje swoje komentarze, opinie i wypowiedzi wyłącznie na własną odpowiedzialność i wyraża zgodę na ich publikację na forum. Jednocześnie deklaruje, że ma świadomość, iż wysłana wiadomość staje się częścią forum i jest związna na stale z jego nickiem, i jej usunięcie w przyszłości nie będzie możliwe. Chyba, że administrator postanowi inaczej.
$4. Uczestnik może mieć zarejestrowanego tylko jednego nicka na forum.
$5. Podczas rejestracji konta użytkownik jest zobowiązany do wypełnienia pola "Skąd:".
W polu tym należy wpisać, co najmniej, literę podsektoru, a najlepiej numer działki. Wszystkie inne wpisy będą powodowały usunięcie konta użytkownika.
$6. Na forum zabrania się:
- umieszczania reklam komercyjnych
- naruszania praw autorskich
- umieszczania informacji niezgodnych z polskim prawem i netykietą oraz atakowania lub obrażania innych użytkowników, żartowania i naśmiewania się z użytkowników mających mniejszą wiedzę
- umieszczania w wypowiedziach przekleństw - bez względu na to, czy w całości, czy w postaci gwiazdek lub innych znaczków
- nadużywania opcji cytowania, a w szczególności cytowania całych postów.
Wszelkie tego typu wpisy będą usuwane
$7. Pisanie postów i otwieranie nowych tematów:
- nowe tematy i odpowiedzi na już istniejące muszą być wpisywane w odpowiednich dla tematu forach, a nie ‘gdzie popadnie’
- przed stworzeniem nowego tematu lub zadaniem pytania, należy przeszukać forum korzystając z opcji ‘Szukaj’ tak, by nie dublować istniejących już wątków
- należy przestrzegać zasady; jeden temat - jeden problem/pytanie. Nie wolno umieszczać różnych pytań w jednym temacie
- temat postu powinien odzwierciedlać jego treść. Nie wolno wstawiać nic nie mówiących haseł np. ‘Proszę o pomoc’ czy ‘Mam problem’
- w treści postu trzeba być precyzyjnym, udzielać odpowiedzi zgodnych z tematem, tak by każdy ją zrozumiał, a jej późniejsze odszukanie było ułatwione
- należy starać się unikać błędów ortograficznych i literówek, a już istniejące poprawiać korzystając z opcji ‘Zmień’, która dostępna jest przez 2 godziny od napisania postu
$8. Administrator ma prawo do usuwania bądź redagowania wypowiedzi naruszających regulamin, dobra osobiste, dobre obyczaje, obraźliwych, wulgarnych, napastliwych, jątrzących, odbiegających od tematyki forum, sprzecznych z prawem, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej, czy też propagujących przemoc, bez powiadamiania autora i bez tłumaczenia powodów takiej decyzji.
$9. Uczestnicy zarejestrowani na forum, którzy nie aktywowali swojego konta w ciągu 3 miesięcy od dnia rejestracji zostaną usunięci z listy użytkowników.
Usunięcie z listy nie pozbawia możliwości ponownej rejestracji.
$10. Uczestnicy naruszający rażąco regulamin forum będą pozbawiani czasowo dostępu do forum i otrzymają ostrzeżenia. Ograniczenie dostępu do forum może rozciągać się od jednego forum tematycznego na całe FORUM, w zależności od wagi przewinienia, aż do trwałego usunięcia z listy użytkowników forum, bez prawa ponownej rejestracji.
W rażących przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik może zostać trwale usunięty z listy, z pominięciem ograniczeń dostępu.
$11. Właściciel strony zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Wszystkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich publikacji na forum.
$12. Decydujący głos we wszystkich sprawach spornych ma administrator forum
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Śro 16:23, 10 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|